21 juli, 2009

Pimp my disorder

Trollhare har laddat dosetten med piller och dessutom pimpat den snyggt. Helt rätt! Det ska vara kul att knarka, som jag brukar säga. För det är väl det vi gör, eller...? Åtminstone om man ska tro förståsigpåarna, de självutnämnda livscoacherna som med scientologipropagandaliknande floskler försöker "hjälpa" oss; genom att hävda att allt bakom ADHD-problematiken är samhällets fel attackerar man läkemedelsindustrin och sträcker ut sina hjälpande händer för att ta oss i sin trygga famn. Den normativa famnen.

Stort tack till tidningen Leva, Eva Kärfve, Janne Larsson, KMR och scientologirörelsen för att ni kämpar för vår sak.

7 kommentarer:

  1. Jag skrev aldrig det till dig, men jag köpte små boxar att pimpa, och tänkte erbjuda dig, Jenny och andra dem. Det kunde stå "Knarka sig" på fast tyvärr går man miste om den rätta finska brytningen då. Eller Knark- Säljs på en skolgård nära dig (jmf Anna Wahlgren på Familjelivs sajt). Eller Mitt externa minne eller... det finns mycket jöns jag skulle kunna - eller KOMMER- skriva på dem. :)

    SvaraRadera
  2. Var inte dum mot Eva Kärfve! skillnaden är att hon bedriver kumulativ vetenskap och du bedriver politik...Alla forskningsresultat måste kunna motstå granskning...Om de (resultaten) inte gör det ska de inte heller säga sig vara vetenskapligt belagda!!!

    SvaraRadera
  3. Förstår inte riktigt vad du menar med att jag bedriver politik. Det får stå för dig. Om du läser på lite om Kärfve så förstår du kanske vad inlägget handlar om.

    SvaraRadera
  4. A-mamma, jag ser fram emot dina pimpade boxar! :)

    SvaraRadera
  5. Amen ..

    Kanske skulle ta och pimpa min med, och grabbarnas..ha värsta julgransbeklädnigen :-)

    SvaraRadera
  6. Fint stavar jag med.. duktig flicka

    SvaraRadera
  7. Det är troligen drogerna som gör att vi stavar fel ibland.

    SvaraRadera