22 november, 2009

blue-berry or pooh?

mina händer luktar blåbär. det gör det när man tvagat sig ordentligt. blåbär. eller åtminstone något åt det hållet. det känns inte riktigt äkta, mer syntetiskt.

varför måste tvålen ha dessa förbannade dofter? blåbär, hallon, vanilj, saffransbulle, kebabrulle, etc. jag menar, vi stinker väl tillräckligt som det är, ändå? vem fan bryr sig om mina HÄNDER doftar gott?

jag går väl inte omkring och trycker upp mina händer under näsan på folk direkt efter toasittningen. här! känner ni? jag luktar inte bajs, jag luktar BLÅBÄR! coolt,va?!
blueberry

jamen, det är för din egen skull, säger någon och tycker att hon är skitsmart. det blir lite trevligare att tvåla in sig om det doftar gott!

aha! så om tvålen inte doftar alls, då tänker jag alltså, guuud, vilken trist, intetsägande tvål! jag struntar nog i den och doftar lite bajs, i stället.

hmm… kan det finnas en marknad för en renodlad skittvål, kanske…?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar